Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szállítási információk

Szállítási információk

 
 

Házhoz szállítás GLS vagy Fáma futárszolgálattal utánvétel esetén

 

GLS vagy Fáma futárszolgálattal történő csomag kiszállítás az ország egész területén 1500 Ft -  utánvéttel, a futárnak átvételkor.

Megrendelését a    GLS vagy   Fáma futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül,  munkanapokon 8-17 óra között  az Ön által megadott címre.

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.

Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!

 

Házhoz szállítás FÁMA futárszolgálattal törékeny áru esetén

 

 FÁMA futárszolgálattal történő csomag kiszállítás törékeny áru (légterelő, szélterelő) esetén az ország egész területén 1990 Ft -  utánvéttel, a futárnak átvételkor. A törékeny termékeket kizárólag a FÁMA futárszolgálattal szállíttatjuk ki, biztosítva a törékeny áruk biztonságos kiszállítását.

Megrendelését a  FÁMA futárszolgálat    szállítja ki  rugalmas kézbesítés keretén belül,  munkanapokon 8-17 óra között  az Ön által megadott címre.

 FÁMA Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-20/524-44-77)

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi nyomok, sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Mivel törékeny termékekről lévén szó (légterelő, szélterelő), ezért átvételkor kérjük, hogy a futár jelenlétében bontsák fel a dobozt és törés vagy más sérülés esetén jegyzőkönyvet vegyenek fel, melyet a futárral minden esetben írassanak alá! Ennek elmulaszása esetén - mivel minden törékeny terméket részletesen ellenőrzünk feladás előtt - sajnos garanciális ügyintézést, termékcserét nem áll módunkban lefolytatni.

 

Házhozszállítás GLS vagy Fáma futárszolgálattal bankkártyás fizetés és előre utalás esetén

Az előre átutalással fizetett, illetve Borgun rendszeren történő bankkártyás fizetéssel megrendelt termékeket a GLS vagy Fáma futárszolgálattal egyaránt szállíttatjuk, egységesen 1250 Ft-os díj ellenében.

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

GLS esetén: A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.

FÁMA futárszolgálat esetén:   A rugalmas kézbesítés keretén belül munkanapokon 8-17 óra között  az Ön által megadott címre. Kérdés, tájékoztatás eléréséhez tárcsázza a  FÁMA Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-20/524-44-77)

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!