Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Szállítási információk

Szállítási információk

 
 

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal utánvétel esetén

 

GLS vagy Fáma futárszolgálattal történő csomag kiszállítás az ország egész területén 1500 Ft -  utánvéttel, a futárnak átvételkor.

Megrendelését a    GLS  futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül,  munkanapokon 8-17 óra között  az Ön által megadott címre.

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.

Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!

 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal bankkártyás fizetés és előre utalás esetén

Az előre átutalással fizetett, illetve Borgun rendszeren történő bankkártyás fizetéssel megrendelt termékeket a GLS futárszolgálattal egyaránt szállíttatjuk, egységesen 1250 Ft-os díj ellenében.

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

GLS esetén: A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.

Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!